Veelgestelde vragen


1. Mag ik zelf mijn schadeherstelbedrijf kiezen?

Ja. U bent helemaal vrij om uw eigen keuze hierin te maken. Sommige verzekeringsmaatschappijen doen u inderdaad anders geloven. Zij bevelen u hun voorkeur aan. De reden is meestal dat zij met dat bedrijf kortingsafspraken hebben lopen. De aanbeveling is dus niet zozeer op basis van kwaliteit, maar op basis van eigen gewin. En dat u via hen een gratis leenauto krijgt, is mooi. Maar die krijgt u bijna overal. In ieder geval: ook bij ons.
Naar boven.

2. Werken jullie voor alle verzekeringsmaatschappijen?

Ja. wij werken voor alle verzekeringsmaatschappijen; dus u hoeft zich door de verzekeringsmaatschappij niet te laten "sturen" naar een schadeherstel bedrijf waar u liever niet naar toe gaat. U bepaald waar u de schade laat repareren.
Omdat wij regelmatig taxeren hebben we goede contacten met de expertisebureaus. Wij maken een taxatie van de schade en in goed overleg met de expert komen we tot een schadevergoeding.
Naar boven.

3. Worden er nieuwe of gebruikte onderdelen toegepast bij een reparatie?

In principe gebruiken wij nieuwe originele onderdelen. De bewerkingstijd van nieuwe onderdelen is korter dan die van gebruikte onderdelen. Omdat voor gebruikte onderdelen meer bewerkingstijd nodig is, wordt het prijsvoordeel bij gebruikte onderdelen vaak teniet gedaan. Meestal gaat dit in goed overleg. Sommige mensen kiezen bewust, uit milieu oogpunt, voor gebruikte onderdelen.
Naar boven.

4.Welke lak gebruiken jullie en is er uiteindelijk kleurverschil?

Wij maken gebruik van drie gerenommeerde lakmerken. Al deze lakken zijn watergedragen of high solid (oplosmiddelarm). Dat is beter voor het milieu. Uw auto draagt een kleurcode. Die code en het feit dat wij de modernste applicatietechnieken gebruiken, zorgen ervoor dat er geen kleurverschil ontstaat.
Naar boven.

5. Waarom naar een schadeherstelbedrijf gaan en niet naar mijn eigen dealer of garage?

Omdat schade herstellen echt een ander vak is dan uw auto technisch onderhouden. Een portier uitdeuken is iets heel anders dan het vervangen van een koppelingsplaat. Het spuiten van een motorkap heeft niks te maken met het onderhoud aan een airco. De werkplaats van een schadehersteller ziet er heel anders uit dan die van een garage. Een garage verzorgt het technisch onderhoud van de auto en het schadeherstelbedrijf herstelt de carrosserie.
Overigens zal uw dealer of garage bovenstaande bevestigen. Voor schade werken zij samen met schadeherstelbedrijven.
Naar boven.

6. Ik heb een klein deukje, wat kost dat?

Voor een goede prijsopgave mag u altijd even langs komen zodat wij de schade ook daadwerkelijk zien en goed kunnen beoordelen. Belangrijk is de plaats van de deuk, kan er volstaan worden met een deelreparatie, moet er gespoten worden of volstaat uitdeuken zonder spuiten enz. Vragen die wij ter plekke beantwoorden en met u overleggen.
Met andere woorden maak een afspraak en bel ons 0413 209336 Autoschade Vissers.
Naar boven.

Uw voordelen op een rijtje:

• Veilig en vakkundig schadeherstel
• Kwaliteit en 4 jaar garantie
• Wij nemen uw eigen risico tot 150,00 euro voor onze rekening
• Gemak, alles soepel geregeld, ook met de verzekering
• Gratis leenauto bij reparatie
• En … een deukje extra is geen probleem!
 

Wij werken voor alle verzekeringsmaatschappijen.
Veghelsedijk 3
5738 RJ Mariahout
T 0413 209336
F 084 7147151
E info@autoschadevissers.nl